niedziela, 10 września 2017

BATONY ZBOŻOWE HELIO - recenzja

Jak sama nazwa bloga wskazuje jestem wielbicielem wszelakiego rodzaju słodkości. Dzień bez słodkości jest dla mnie dniem straconym, a ja chyba jestem uzależniona od słodyczy. 

Nie zawsze mam czas przygotować domowe słodkości,a jak wiadomo kawa najlepiej smakuje z dodatkiem czegoś słodkiego. Zamiast sięgać po pączki i inne gotowe pełne pustych kalorii słodyczy, warto sięgnąć po zdrowe i pożywne smaczne zbożowe słodkości. 

Dzięki firmie HELIO miałam możliwość przetestować 4 rodzaje batonów zbożowych. 

 


Batony HELIO w swoim składzie mają płatki owsiane, czy płatki pełnych zbóż oraz wiele smacznych i zdrowych dodatków. Batoniki możemy jeść jako słodką przekąskę w ciągu dnia, zabrać do szkoły, czy do pracy, po treningu, na wycieczkę.


BATONY HELIO dostępne są w 4 smakach:

BATON BANAN&CZEKOLADA 


Składa się z m.in.z płatków zbożowych, chipsów bananowych, mlecznej czekolady oraz oleju kokosowego. 
Batonik jest bardzo słodki (ale nie za słodki) ma intensywny bananowy smak, jest chrupiący, a dodatek mlecznej czekolady sprawia, że smakuje idealnie. 
Jak dla mnie batoniki mogłyby być większe, bo chętnie zjadłabym 2 na raz.
1 batonik - 25g ma 117 kcal.
Moja ocena 5/5.



BATON ŚLIWKA & CZEKOLADA 





Składa się z płatków owsianych, kukurydzianych i żytnich, oraz suszonej śliwki i czekolady deserowej.  
Suszona śliwka idealnie się komponuje z gorzką czekoladą oraz chrupkami zbożowymi. 
1 batonik ma 102 kcal.
Moja ocena: 5/5.



BATON ZBOŻOWY OWOCE LEŚNE & POLEWA JOGURTOWA 




Składa się z płatków owsianych , płatków z pełnych ziaren zbóż, suszonej żurawiny, borówek, jagód oraz malin, a wszystko to w polewie jogurtowej. 
Różnorodny smak dzięki mieszance lekko kwaśnych owoców, który doskonale łączy się z polewą jogurtową.
W 25 g batonika 104 kcal. 
Moja ocena 4/5.


BATON 6 ZIAREN & MIÓD 




Mieszanka 6 ziaren, pestek i nasion: dyni, słonecznika, quinoa, , chia, siemienia lnianego w połączeniu z płatkami owsianymi, które osładza miód. 
Batonik jest niezwykle chrupiący, ziarenka są w całości, tworząc niezwykle zdrową mozaikę smakową. 
1 batonik = 125 kcal. 
Moja ocena 4/5.




Podsumowanie:
Batoniki HELIO to smaczna i zdrowa propozycja na słodką przekąskę w ciągu dnia. 
Po przetestowaniu moim faworytem są 2 batony: śliwka & czekolada oraz banan & czekolada, ponieważ uwielbiam czekoladę, która świetnie komponuje się z resztą składników. 
Batoniki firmy HELIO mają kolorowe, przyciągające wzrok opakowania. 
Batoniki są nieduże, tak więc nie zajmują dużo miejsca: zmieszczą się w malutkiej torebce, doskonałe na piknik, do pracy do kawy, czy na drugie śniadanie w szkole. 
Polecam batoniki, ponieważ są bardzo smaczne, zdrowe oraz każdy znajdzie dla siebie ulubioną kompozycję smakową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz